Tři motocykly CMX1100 venku před moderními budovami. Motocykl CMX1100 venku před moderní budovou.

CMX1100 Rebel

V každém z nás je rebel. 

Nejde jen o to, kde jste byli. Jde o to, kam míříte. A nový model CMX1100 Rebel je zkonstruován tak, aby vás vozil v jedinečném pouličním stylu. Charakteristický dvouválcový motor má větší razanci při jízdě od nejnižších až do středních otáček. Uvolněnější jízdní poloha – řídítka zvednutá a posunutá dozadu směrem k jezdci, stupačky posunuté dopředu a o 10 mm vyšší sedlo – umožňují pohodlnější a jistější jízdu. A nový jasný 5palcový TFT displej s aplikací Honda RoadSync pro připojení chytrého telefonu vás udrží v obraze, i když jste na cestě a pokračujete dál.

Záběr zepředu na figuranta na motocyklu Honda CMX1100 ve městě Záběr zepředu na figuranta na motocyklu Honda CMX1100 ve městě

Dlouhý, nízký a krásný

CMX1100 Rebel je také tenký.

Výška sedla 710 mm pro snadnou manipulaci při nízkých rychlostech a snadný dosah na zem. A detaily jsou přesně takové, jaké mají být. Nad svalnatým motorem se nachází vroubkovaná palivová nádrž bez příruby o objemu 13,6 l. Přední a zadní blatník jsou zhotoveny z 1 mm silné oceli a upevněny na tlakově litém hliníku. Kruhový světlomet, který je skutečnou klasikou motocyklového designu, vyniká také moderním vzhledem; jeho čtyři jasné LED žárovky určují styl Rebel, stejně jako LED ukazatele směru a zadní světlo s čirou čočkou. Motocykl CMX1100 je zároveň uzpůsoben tak, aby vypadal úplně stejně dobře i s jezdcem v sedle – protože na tom záleží.

Záběr zepředu na figuranta na motocyklu Honda CMX1100 ve městě Záběr zepředu na figuranta na motocyklu Honda CMX1100 ve městě

Ovládání výkonu

A síla kontroly.

Výkonný motor modelu CMX1100 Rebel držíte pevně v pravé ruce díky důmyslné elektronice, s jejíž pomocí je každé otočení plynovou rukojetí naprosto přirozené a přináší čisté vzrušení. Elektronické ovládání plynu nabízí tři výchozí jízdní režimy – Standard, Sport a Rain – nově zdokonalené za účelem dosažení vyššího výkonu, spolu s optimalizovaným systémem kontroly trakce Honda (HSTC) a řízením trakce k zamezení zvedání předního kola. V uživatelském režimu si navíc můžete přizpůsobit parametry, včetně výkonu a brzdění motorem. Vylepšili jsme také volitelnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovku (DCT) pro plynulejší rozjezdy a zastavování a intuitivní reakce při nízkých rychlostech v zatáčkách.

Boční pohled na figuranta na skútru Honda CMX1100 ve městě Boční pohled na figuranta na skútru Honda CMX1100 ve městě

Surový styl

Navrženo pro jízdu.

Designově výrazný ocelový hlavní rám využívá 35mm trubky, které vytvářejí dlouhý a nízký vzhled bobberu, spolu s odolnou kyvnou vidlicí o průměru 50,8 mm. Nenechte se však mýlit, tento motocykl je určen k jízdě i obdivu. Proto jsme provedli několik úprav jízdní polohy na základě zpětné vazby od lidí, kteří tomu opravdu rozumějí: Majitelů modelu Rebel. Řídítka jsou stažena o 28 mm a zvýšena o 12 mm. Stupačky se posunuly o 50 mm dopředu a sedlo – využívající novou vysoce kvalitní uretanovou pěnu – je o 10 mm silnější, takže výška sedla je (stále pouhých) 710 mm. Jaký je výsledek? Mnohem více prostoru pro různé výšky jezdců a uvolněnější jízdu s větším komfortem a ovladatelností.

Speciální edice CMX1100 Rebel

Je výjimečná z více důvodů.

CMX1100T Rebel

Někdy cesta znamená víc než cíl.

Stylová jízda

Dobře se porozhlédněte a vyberte si ten svůj.

Originální příslušenství Honda

Nakonfigurujte si motocykl pomocí sad příslušenství.

Upozornění – obrázky na stránce obsahují modely s mimoevropskou specifikací a barevnou variantu, která se v Evropě neprodává.